Muzeum wina

Muzeum w trakcie tworzenia, otwarte i zamknięte degustacje wina.

Degustacja win w muzeum wina - Winnica Nawrot

Temat: "W podroży po Świecie i naszej wspaniałej Polsce…"

Degustacja w jedynym prywatnym muzeum wina w Polsce, pełnym pasji, historii oraz ciekawych eksponatów. Nietuzinkowa okazja na wspólne spędzenie czasu z przyjaciółmi, znajomymi lub spotkania firmowe. Spotkanie prowadzi sam właściciel, który napisał książkę na temat polskich korzeni winiarstwa. Wspaniały klimat poza miastem w przepięknej piwnicy w klimacie cegły i dużej kolekcji win.

Do degustacji 6 butelek wina, a w tym po dwa doskonałe wina białe i czerwone z polskich winnic. Jedno z nich ” Solaris- Winnica Dwórzno” wygrało degustacje w ciemno na imprezie “Ryba i Wino”, która odbyła się we wrześniu 2019 w Winnicy Nawrot . Kolejne wyśmienite wino czerwone Pinot Noir z Winnicy Hiki, pozostałe to białe Sauvignon Blanc z Nowej Zelandii oraz czerwone Primitivo di Manduria z Włoch. Łącznie degustują Państwo 6 rodzajów win.

Koszt degustacji 100 zł/os. ( w cenie standardowo woda i pieczywo oraz krótka lekcja historii o polskich i światowych korzeniach winiarstwa).

Dodatkowo proponujemy wybór holenderskich serów w rewelacyjnych smakach (lawenda, pistacja, pesto, orzech, figa, trufla).

Degustacyjna deska serów – 30 zł/os

Minimalna ilość osób: 20
Maksymalna ilość osób podczas degustacji: 40-50 osób

Ustawienie stołów

W zależności od Państwa zapotrzebowania, jesteśmy w stanie przygotować degustację na więcej, bądź mniej osób, w różnym ustawieniu.

Prostokątne ustawienie

stołów

do 30 osób

Okrągłe ustawienie

stołów

do 50 osób

Wartość projektu:

322 064,47 zł

Dofinansowanie:

228 037,54 zł

Planowany efekt:

Podniesienie jakości usług dostosowując się do najnowszych wytycznych, oraz przepisów stanowiących o bezpieczeństwie przebywających Gości na terenie obiektu. Zapewnienie Gościom profesjonalnych i bezpiecznych urządzeń klimatyzacyjnych. Powiększenie powierzchni muzeum ze 120 m2 na ok 200 m2, zwiększając zatem możliwość przyjmowania większej liczy gości. Wdrożenie nowych rozwiązań. Rozwój firmy i utrzymanie stanowisk pracy w oparciu o stabilność działalności obiektu. Stworzenie bezpiecznej i przekonującej oferty względem konkurencji. Podniesienie konkurencyjności i w efekcie zwiększenie liczby klientów i przychodów. Możliwość dalszego prowadzenia działalności z zapobieganiem negatywnym skutkom pandemii covid 19 . Propagowanie polskiej historii.