Aktualności i oferty

walentynki Winnica Nawrot Mechelinki

Walentynki

Kochani i Zakochani,

Niedługo najbardziej romantyczny dzień na świecie czyli 14 lutego – Walentynki.

Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was dwie propozycje menu, które pobudzą Wasze zmysły, zaś wspaniałe i dedykowane potrawom wino sprawi, że poczujecie się rozluźnieni i uwiedzeni. Całości dopełni piękna aranżacja, ciepło blasku świec i romantyczna muzyka w tle.

Chcesz zabrać ukochaną osobę na walentynkową kolację w nietuzinkowe miejsce blisko centrum? Love is in the air… Tu poczujesz miłość w daniach i naszej energii. Tego dnia dołożymy wszelkich starań, aby był dla Państwa wyjątkowy.

Dla tych, którzy chcieliby nieco przedłużyć kolacje i zakończyć ją śniadaniem, mamy wyjątkową propozycję na pobyt w pokoju w rewelacyjnej cenie 230 zł/ doba ze śniadaniem.

Kolacja dla dwóch osób w cenie 157 zł, do wyboru jeden zestaw.

Romeo i Julia
Na początek: Sałatka z serem gorgonzola, gruszką, orzechami i granatem
Danie główne: Tagiatelle Sephia z krewetkami w sosie aioli
Na słodko: Krem Brulee
Lampka wina dedykowanego do potraw

Love Story
Na początek: Plastry marynowanej wołowiny podana na grzance z delikatnym sosem chrzanowym
Danie główne: Kotleciki jagnięce z pure z batatów i warzywami po tajsku
Na słodko: Czekoladowe pierogi w kształcie serca z malinami i mascarpone
Lampka wina dedykowanego do potraw

Zapraszamy do rezerwacji stolików.
Ilość miejsc ograniczona.

Wartość projektu:

322 064,47 zł

Dofinansowanie:

228 037,54 zł

Planowany efekt:

Podniesienie jakości usług dostosowując się do najnowszych wytycznych, oraz przepisów stanowiących o bezpieczeństwie przebywających Gości na terenie obiektu. Zapewnienie Gościom profesjonalnych i bezpiecznych urządzeń klimatyzacyjnych. Powiększenie powierzchni muzeum ze 120 m2 na ok 200 m2, zwiększając zatem możliwość przyjmowania większej liczy gości. Wdrożenie nowych rozwiązań. Rozwój firmy i utrzymanie stanowisk pracy w oparciu o stabilność działalności obiektu. Stworzenie bezpiecznej i przekonującej oferty względem konkurencji. Podniesienie konkurencyjności i w efekcie zwiększenie liczby klientów i przychodów. Możliwość dalszego prowadzenia działalności z zapobieganiem negatywnym skutkom pandemii covid 19 . Propagowanie polskiej historii.