Aktualności i oferty

Majówka nad morzem

Majówka nad morzem z widokiem na zatokę

Jeśli szukacie miejsca z dala od
hałasu i natłoku ludzi… trafiliście do pięknie położonych Mechelinek i Winnicy
Nawrot, kameralnego pensjonatu na klifie. 
Tu czas stanął w miejscu a oferta skierowana jest do tych z Państwa,
którzy szukają ciszy, pięknych plenerów, odpoczynku od rutyny, chaosu i
codziennego pośpiechu.

Cena pakietu Majówka nad morzem 30.04-03.05.2020 obejmuje:

  • Minimum 3 noclegi w pokoju DBL(2). W ofercie dostępne pokoje z widokiem na morze
  • 3 pyszne śniadania w restauracji z widokiem na morze
  • 2 obiadokolacje w restauracji z widokiem na morze
  • Kolacja grillowa na świeżym powietrzu jak na majówkę przystało oraz wieczorne ognisko z gitarą, jak za dawnych czasów z panoramą na zatokę Gdańską (przy sprzyjającej pogodzie)
  • Wizyta w naszym muzeum wina i degustacja polskich win z ciekawą lekcją historii
  • Bufet z kawą i herbatą
  • Możliwość przedłużenia doby w zależności od dostępności
  • Przepiękny taras widokowy z panoramą na zatokę Gdańską
  • Parking bezpłatny
  • Internet bezpłatny

Cena pakietu w pokoju DBL (2) – 860 zł  zł/os. Do pokoju z widokiem na morze dopłata 120 zł/ pobyt.
Cena dostawki dla osoby dorosłej od 12 lat- 500 zł / pobyt
Cena dostawki dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat – 300 zł / pobyt
Dzieci do lat 4 gratis (śpią z rodzicami w łóżku)
Dodatkowa doba w rewelacyjnej cenie, pokój DBL (2) / doba ze śniadaniem dla 2 osób – 250 zł
Akceptujemy zwierzaki o miłej aparycji, które nie stwarzają zagrożenia 20 zł/doba

Atrakcje w okolicy, tu warto spędzić czas

  • Aquapark Reda
  • Muzeum Emigracji w Gdyni
  • Kalwaria Wejherowska
  • GdyńskieAakwarium
  • Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
  • Park Naukowo Technologiczny w Gdyni
  • Centrum Nauki Experyment w Gdyni

Zobacz naszą specjalną ofertę.

Wartość projektu:

322 064,47 zł

Dofinansowanie:

228 037,54 zł

Planowany efekt:

Podniesienie jakości usług dostosowując się do najnowszych wytycznych, oraz przepisów stanowiących o bezpieczeństwie przebywających Gości na terenie obiektu. Zapewnienie Gościom profesjonalnych i bezpiecznych urządzeń klimatyzacyjnych. Powiększenie powierzchni muzeum ze 120 m2 na ok 200 m2, zwiększając zatem możliwość przyjmowania większej liczy gości. Wdrożenie nowych rozwiązań. Rozwój firmy i utrzymanie stanowisk pracy w oparciu o stabilność działalności obiektu. Stworzenie bezpiecznej i przekonującej oferty względem konkurencji. Podniesienie konkurencyjności i w efekcie zwiększenie liczby klientów i przychodów. Możliwość dalszego prowadzenia działalności z zapobieganiem negatywnym skutkom pandemii covid 19 . Propagowanie polskiej historii.